always royal.


Konstig dag idag.
Vaknade imorse, stoppljus till face.
Var och solade igår, nya rör och så solade jag
nästan dubbelt så länge som jag brukar.
Att jag bara slutar tänka ibland. Illa Sanna.

Iaf, var i skolan nio imorse. Gjorde färdigt PM:et,
sen hade vi semenarium klockan 10.
Väldigt speciell handledare hade vi med.
Han kunde inte diskutera utan fort han hade sagt sin åsikt 
och någon annan inte tyckte samma som han
ställde han sig direkt i försvarsposition och värsta "högg" tillbaka.
Kändes som han inte riktigt visste vad han höll på
med och grundtanken med uppgiften
 - att föra en diskussion fanns inte i hans huvud den stunden.
Kände att jag behövde skriva av mig lite bara. Fruktansvärt frusterande kille,
men som sagt, även solen har sina fläckar : p

Sitter här, allmänt flum och lyssnar på lady in red med Chris DeBurgh. Fin låt.
Förövrigt den låten Marcus sjöng i Fredags. "A haleluja moment".

Ska väl snart städa, sen böckerna. Sjukligt trött och seg bara.

16.32
Uppdaterar.
Orkade inte sätta mig med böckerna innan.
Ont i huvudet och nacken, såg gick och la mig och sov en stund innan.
Underbart skönt.
Vaknade dock av fetaste brandlarmet. Kände på mig att det
skulle komma en brandövning snart,
så var bara att kliva upp och ut i kylan. Men Brandövningar är gemenskap.
haha : p

Borde sätta mig med böckerna nu. Statistiska metoder, urk..
Finns ju roligare .

Förövrigt ; Exakt en vecka kvar idag .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback