Makt.

Kom hem nu.
Skulle upp tidigt idag, men funkade inte.
Somna om. Sen blev det bråttom.
Var nominerad till nästa års Novischerie som
ekonomiansvarig och det skulle vara omröstning
på deras stormöte idag. Så var tvungen att vara där.
Trampa fort till skolan idag.
Men det var det värt. Jag, Jennifer och Anna,
alla blev invalda till Novischeriet. Så skönt!

Sedan begav jag mig till Charlotte, satt
lite med semenarieuppgiften och nu är jag här.
Kanske borde gå och handla. Ingen mat hemma.
Kom hem från Tranemo igår. Har varit där
hela helgen så ingen mat i mitt kylskåp inte.

I lördags var det Ulricehamn iaf. Kul.
Och sedan i söndags så jobbade jag. Mkt folk,
men det var julmarknad så.
Igår var det Jönköping - IKEA. Köpte
en del nytt till mitt kök.

Förövrigt ; Plockepinn?
Lycka is just so overrated.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback